Dag 31 Verder door de Meseta

30 juni 2013 - Frómista, Spanje

Burgos heeft dus een feestweek was een mooi bal, vuurwerk en een straat orkest voor de deur, alleen peligrens moeten op tijd binnen zijn, dus niet alles gezien,. Zooitje vanmorgen in de stad veel glas op straat, uitkijken geblazen waar je fietst . Ontbijt was goed en extra brood ingeslagen het is zondag! Vandaag was de route goed te doen. In Hontanas een paella met alles uit de zee gegeten, erg lekker. Daarna over De hoogvlakte verder naar Fromista. Lekker warm wind achter en totaL 2566 km , borden gezien nog 495 km naar Santiago. Dat lijkt een klein stukje maar bij Leon gaan we de bergen weer in ... Vandaag ben ik een Bask voorbijgereden en hij vindt me een beste klimmer, ik hoop dat het de opa van Contador is. Hij zit in dezelfde Auberge en praat continue over de reis in het Spaans met me , jullie kunnen wel indenken hoe dat gaat heel veel handen en voetenwerk, op de camino maak je van alles mee. Leon ligt nog 2 dag etappes verder! Ik heb na zitten denken hoe ik het camino gevoel het best uit kan leggen, morgen is een relatief rustige etappe in het volgende reis verslag die ik een poging , Adios Frits de klimmer.

1. Andre en marieke:
    30 juni 2013
    zet hem op Frits!
    de laatste loodjes.
    ps:Pien vroeg of je sinterklaas al hebt gezien!

groetjes Andre, Marieke, Bram, Pien en Mees.
  2. Mans:
    30 juni 2013
    Hoi Frits;
    Mooi dat je er bijna bent zonder grote tegenslagen.
    In die paella zat toch niet iets van dr.Fuentes, dat je zomaar iedereen in de klim voorbij gaat. Succes met de laatste km en tot gauw.