SANTIAGO!!

6 juli 2013 - Santiago de Compostela, Spanje

Ja ik ben, ik was benieuwd hoe ik zou reageren, toen ik Santiago binnen kwam was ik alleen maar blij, schreeuwen van vreugde , de Spanjaarden kijken hier niet vreemd, ze kunnen aan de volle bepakking zien dat ik Nederlander ben. Op het plein voor de Kathedraal heb ik een uur gezeten, deels bij te komen maar ook met denken aanbod afgelopen weken, tjonge wat heb ik goeie reis gehad. Alle mensen die ik gesproken heb, de gezelligheid, de natuur, de camino, alle die steden en mooie gebouwen, het overtreft alles wat ik van te voren be- en gedacht had. Ik sluit hierbij de reisverslagen af, dank voor alle reacties , ik ga een paar dagen toerist spelen en de vliegreis regelen, hoop jullie snel weer te zien! Groet Frits.

1. Wim en janet:
    6 juli 2013
    Van harte geluk gewenst met dit prachtige resultaat. Genieten en we zien je snel. Janet en wim
  2. Web:
    6 juli 2013
    Ouwe reus, fantastisch en proficiat geniet van de komende dagen laat het bezinken en kom snel weer terug.
    Super stoer!
    groetjes andre marieke bram
    pien en mees.
  4. Hans:
    6 juli 2013
    'tetelestai'; het doel is bereikt!
  5. Mans:
    6 juli 2013
    Goed gedaan kerel, ik denk dat iedereen ontzettend trots op je is en nu nog maar even met de voetjes in het water.
    Tot gauw.
  6. WimBer:
    7 juli 2013
    Beste Frits,

Van harte met deze geweldige prestatie en ervaring!
    Geniet er van.

Groet, Wim.
  7. Marry de Lange:
    7 juli 2013
    Heb vandaag je hele reis in een stuk door gelezen, wat een bijzondere ervaring.Gefeliciteerd en een goede reis terug.Doe de groeten aan Diny.
    Groet Marry
  8. Bert N: