Dag 4 "Bon courage"

3 juni 2013 - Houffalize, België

Na een nacht in een "echt" bed en een flink ontbijt die bestond uit diverse soorten brood en bolletjes, vele soorten beleg, koffie en of thee, meloen, banaan -  weer op de fiets. Ook nog een flink lunchpakket mee voor onderweg. Eerst maar even naar Verviers, geld pinnen. Verviers is een grote stad en het kost tijd om daar doorheen te fietsen. Maar het is hem gelukt. Daarna de route vervolgen. Deze gaat door de Belgische Ardennen. Hij heeft een poos een riviertje kunnen volgen, de Leigne, voor de rest zijn de 'bulten' al flink hoog volgens Frits. Er is veel te zien onderweg, oude gehuchten, kerken en kloosters. Zo langzamerhand krijgt hij het "pelgrimsgevoel" . Hij wordt onderweg regelmatig toegeroepen met "Bon courage". Vandaag 75 km gefietst, hij brengt de nacht door op een camping ongeveer 30 km boven Bastogne.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim en janet:
    3 juni 2013
    Kijk zo te zien gaat het nog steeds goed. Hup Fritsie hup.
  2. Frits Veltink:
    4 juni 2013
    Goedenmorgen kerel, mijn schoonvader zei vroeger altijd "ik wou wel vooruit, maar de wind hield me tege, daarom is het niks geworde" Dat kun jij niet zeggen, 4 dagen lang al de wind in de rug, geweldig. Ook vanuit de vaart "goede vaart"
    gr Frits
  3. Bert N:
    4 juni 2013
    Ha Frits,
    Starke bliksem:)
    En Kloosterhaar naar de 2e klasse dat mut oe goed doen.

Bert N