Dag 26 OLa, ole Viva Es' Spanja

25 juni 2013 - Pamplona, Spanje

Hallo allemaal, ik ben in Spanje in pamplona, dat is echt een grote stad, wel wat zoekwerk gehad om een onderkomen te vinden, want mijn Spaans... Muchias grahsias verder kom ik niet. Maar toch ik zit in een pelgrims auberge met nog 100 mensen, in stapelbedden omringd (raar woord) door 3 italiaansen, ja het Kan verkeren. Vanmorgen fit vertrokken vannacht wel even wakker gelegen, je gaat niet elke dag de Pyreneeën in . Wel wat extra eten meegenomen, eerste 10 km mooi vlak en daarna begon de 25 km klim naar de ibaneta 1057 meter, een hele klus maar om 12:00 uur was ik boven. Korte afdaling naar roncavalles daar wAt gegeten. Toch nog 2 pittige klims in Spanje ( 850 en 800 meter) daarna wind in de rug en afdalend naar pamplona. Dus 2200 km zitten erop en Spanje is bereikt. Morgen verder in dit mooie land. Groet Frits

1. Mien Redder:
    25 juni 2013
    krijg steeds meer respect voor je Frits,
    Elke dag lezen we je verslag.
    Dominique leest ze ook.

zet hem op
    Mien en Dominique
  2. Ton:
    25 juni 2013
    Klasse dat je de hoogste stuk van de route - zo te lezen - goed hebt genomen en doorstaan!.
    De eenzame fietser blijft sterk.
    Sorbessa is bier in het spaans! Neem er maar een paar, die heb je wel verdiend!
    gr ton
  3. Wim en janet:
    25 juni 2013
    Potverdorie man het gaat je lukken nog een klein stukje. Veel respect. Gr. Wim pot.
  4. Ferry:
    26 juni 2013
    He Frits. Topper de kilometers schieten al mooi op. Geniet ervan en als ik bier bestel in Spanje vraag ik meestal om een cerveza :-)
  5. Bert Nijenhuis:
    26 juni 2013
    Frits,
    Ruim 1000 meter hoog. Wat machtig hoog! Doorzetten. Klasse prestatie van je.
    gr Bert
  6. Frits Veltink:
    29 juni 2013
    Hey die Frits, tis zaterdagmorgen weer is hier matig 17 graden veel wind hoop dat het bij jou beter is. Fijn dat het zo voortvarend gaat en dat je alles nog steeds heel hebt gehouden, super. hou je haaks je bent aan de laatste loodjes begonnen, en die lijken mij in jou geval niet het zwaarst, maar ik hoor het graag. gr Frits
  7. Bert Nijenhuis:
    2 juli 2013
    Hoi Frits. Spanje heb je bereikt. Klasse!! Hou je haaks!. Nog een 8 tot 10 dagen en je hebt je doel bereikt. Petje af. Gr Bert