Dag 9 rustdag in troyes

8 juni 2013 - Troyes, Frankrijk

Lekker uitgeslapen, de muggen liggen alweer op de loer, om me aan te vallen. Gisteravond beetje laat geworden voor mijn doen, maar een wandelaar naar Barcelona tref je ook niet elke dag. Vanmorgen lopend met rugzak naar troyes het oude centrum is indrukwekkend,en de kathedraal overetreft alles, enorm wat groot en al dat glas in lood met oog verblindende kleuren, prachtig. Ook een tampon :-) stempel in Frans gehaald, die wil je niet missen in de collectie. Gezellige stad vol met terrasjes, kun je goed zitten. In de binnenstad hoorde ik vanmiddag opeens mijn naam , hè Frits. Was het Theo uit noord Holland. Die had ik al eerder ontmoet. Toevallig .... Of niet ? Reist Jacob toch mee, doet de camino zijn ding, flauwe kul allemaal? Wie weet. Het weer is lekker, het bier smaakt best en die Pino ga ik zeker nog bestellen. Leuke reactie Hendrik! Morgenvroeg vroeg op pad richting auxerre , groeten aan iedereen, Frits

1. Web:
    8 juni 2013
    Hoi Frits,
    Wat een geweldig leuke ervaring moet het boor je zijn, jou enthousiasme is echt aanstekelijk . Sorry dat ok de laatste dagen niet heb gereageerd, mijn meisje is zeer acuut op- genomen op IC in Zwolle met een ernstige bloedvergiftiging.
    Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter maar je begrijpt dat web even wat anders aan z'n koppie had.
    Veel reisgenot en mooie terrasjes,
    Web
  2. Gerald en Linda:
    8 juni 2013
    Hoi Frits,

Klinkt goed al die verhalen.
    Wat zal dat een mooie ervaring zijn.
    Geniet ervan en fiets je nog even over de Mont Ventoux voor Gerald?

Groetjes Gerald, Linda en Tess
  3. Nico:
    21 juni 2013
    Ik heet nico en geen theo, maar dat krijg je bij mannen op leeftijd, die vanaf hun korte broek al naar de zwarte cross gaan.