Dag 7, Een mede Pelgrim-fietser

6 juni 2013 - Châlons-en-Champagne, Frankrijk

Hoi, ik heb vanavond weer contact gehad met Frits.

Hij heeft vandaag weer en flink eind gefietst, Vanuit Montmedy waar hij gisteren vertoefde ging het eerst bergafwaarts, toen hij dacht dat hij er bijna was bleek dat hij nog de laatste flinke puist van de Ardennen over moest, de .... La Gabriëlle. ongeveer 1500 meter alleen maar klimmen.

Maar toen hij die genomen had werd het vlakker, hij fietste door een boeren streek met veel koolzaad velden die nog net niet in bloei staan.

Veel gezien onderweg. Ook vandaag weer een begraafplaats met oorlogslachtoffers bezocht. Hij was nog onder de indruk van het aantal witte kruizen.

Bij beginnende trek nog een soort srv-wagen staande gehouden voor bananen en iets anders lekkers.

Na 130 km kwam hij aan in Chalons en Champagne waar hij nu op een camping staat. Toen hij mij belde, zat hij achter een flink glas bier samen met een mede pelgrim-fietser uit de achterhoek. Ook deze man is onderweg naar Santiago de Compostella.

Bon Camino heren.

1. Wim en janet:
    6 juni 2013
    He kerel, het gaat nog steeds goed zie/lees ik. En wat moet het een prachtig uitzicht zijn daar onderweg zoals jezelf al aangeeft.
    "Keep on biking".
  2. Wim en janet:
    6 juni 2013
    Trouwens zijn er nog meer foto's???
  3. Andre en marieke:
    6 juni 2013
    Frits, ga je niet te snel?
    Wat moet je de laatste 4 weken thuis doen.
    Het gras wordt gemaaid..... toch Jos?

Groetjes fam. van der Sluis te Banthum.
  4. Etty & Ben:
    Dag Frits

Goed bezig man, gaat mooi en goed zoals we kunnen lezen.
    Mooi dat we op de hoogte gehouden worden.
    Veel succes verder.

groeten Etty, Ben en de meiden.
  5. WimBer:
    7 juni 2013
    Hoi Frits, vergeet niet van de champie te proeven!
  6. Frits Veltink:
    7 juni 2013
    Hey die Frits, fijn dat je geneit en veel ziet, het camino gevoel lijkt me heel bijzonder. Als je net zo mooi weer hebt dan wij hier dan tref je het enorm een goede tweede week toegewenst.

gr Frits