Dag 18 wind tegen ??

17 juni 2013 - Rocamadour, Frankrijk

Vanmorgen vertrokken uit Donzenac, ik zal jullie alle tussenliggende dorpen besparen, maar eentje wil ik noemen Turenne, prachtige omgeving , wel hoog een burcht helemaal op de top, bijzonder omgeving wel veel werk verzet om boven te komen. Daarna nog een paar cols van de 2 e categorie. Hard werken vandaag ! Tussendoor toch maar wat gegeten, je weet maar nooit. Zo maar wat besteld van de kaart, bleek biefstuk met friet dat lust deze jongen wel. 75 km gedaan , donders warm vooral boven op de toppen. Maar karakter kun je niet meten volgend mijn vriend Bert. En zo'ist . Je gelooft het niet maar ik zit nu te praten met 2 nieuw zeelanders uit Nelson , vriendelijk en prachtige mensen ook bikkers maar dan incl treinen door Frankrijk. Maar goed dat ok beter Engels dan Frans kan. Morgen ga ik door naar Cahors ook een stad met een hoog camino gehalte, vanmorgen kreeg ik nog een dreun op mijn schouder van een Fransman, bon courage mon ami, ook onderweg wordt ik aangemoedigd, doet me goed, het gaat soms niet vanzelf! Maar humeur is goed, heb vanavond voor de eerste keer in een zwembad gelegen, heerlijk. Morgen in Cahors horen jullie weer van mij, groeten aan allemaal, Frits.